وبلاگ

رنگ سال

معرفی رنگ ترند سال 2023 پنتون

رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟پنتون برای انتخاب رنگی که فکر میکند بیشتر با روح جهان حاضر و همگام باشد، تحقیقات زیادی انجام داده است.

برای انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال به نمادهای این رنگ در طبیعت نگاه ویژه ای داشتند از جمله گلهای زیبایی که در طبیعت شاهد آن هستیم.

علاوه بر آن به تجزیه و تحلیل مراسمهای مد خلق وخوی افراد و واقعیت هم الهام گرفته شده است.نه تنها رنگ سرخابی بلکه رنگهای نزدیک به آن هم برای رنگ سال در نظر گرفته میشوند.این رنگ جسورانه بی باک تپنده و الهام بخش است.

نکته ای که باید به آن توجه کنیم «کجا پوشیدن» و «با چی ست کردن» این رنگ است. شرکت پنتون این رنگ را به عنوان یک رنگ «جسورانه» توصیف می کند. این رنگ مناسب افراد خجالتی و بازنشسته نیست. البته اگر دوست دارید میتوانید با ست کردن آن با برخی رنگها از سنگینی آن بکاهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی کاربردی در استفاده از این رنگ در اختیار شما قرار دهیم.

 

رنگ سال

سرخابی برای شروع سال جدید

این رنگ بسیار شجاعانه، ریسک پذیرانه و پر جنب و جوش به شمار می آید. پنتون درباره آن گفته است که سرخابی با شور زندگی و روحیه سرکشی که دارد از هر فردی استقبال می کند. اگر می خواهید رنگ های خانواده سرخابی را در کمد لباس های خود بگنجانید تا برای سال آینده به خودتان انرژی دهید، باید بدانید که این رنگ چطور با سایر رنگ ها ست شده و چطور می توانید استایل بی نظیری با آن بزنید. ترکیب با رنگهای پایه مثل سفید سیاه بژ  یا شیری به کاهش درجه رنگ کمک میکند .بنابر این شما شیک خواهید بود اما بدون اپاتاژ اضافه .والبته همیشه میتوانید یک لوازم جانبی مثل کیف کفش یا هدبند برنگ سال در استایل خود داشته باشید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کاربردی در مورد رنگ سرخابی اختیار شما قرار دهیم.

رنگ سال

رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟

ست کردن رنگها با سرخابی آن قدر ها هم کار سخت ی نیست؛ این رنگ در بین خانمهای جوان طرفداران زیادی دارد. با توجه به رنگ پوست اغلب ما ایرانی ها، استفاده از رنگ سرخابی جلوه ای خاص به چهره ما می بخشد. اگر به دنبال یک ست لباس رنگی و شاد هستید، یکی از بهترین رنگ های پیش روی شما همین رنگ است.

سرخابی به عنوان یک رنگ تیز و تند معمولا در زمستان یا فصل های سرد سال استفاده شده و جذابیت خاصی به شما می دهد. این رنگ می تواند برای شما استایل جذابی بسازد، به شرطی که مکمل های آن را بشناسید.

رنگ سال

 

استایل با رنگ سال

مکملهای رنگ  سرخابی برای اینکه رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟

در ادامه بحث اینکه رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟رنگ های سفید و مشکی به عنوان مکمل همه رنگ ها شناخته می شوند. این دو رنگ کنار سرخابی جلوه ای خاص به شما می بخشند. از یک مانتو سرخابی و شومیز، شلوار و شال سفید استفاده کنید تا ببینید چه استایل بی نظیری می شود. همچنین می توانید تمامی لباس های خود را به رنگ مشکی ست کنید و تنها دو مورد از چیزهایی که بر تن دارید سرخابی باشد؛ در این صورت نیز می توانید تغییر فوق العاده ای در استایل خود بوجود آوردید. به عنوان مثال مانتو و کفش / مانتو و شال / مانتو و کیف / مانتو و اکسسوری وخود به رنگ سرخابی و باقی رنگ ها مشکی باشد؛ حتما امتحان کنید از ترکیب بی نظیر آن لذت ببرید.

مثلا بلا حدید خواننده معروف سایه ای از سرخابی را به عنوان کت و شلوار وتاپ سرخابی انتخاب کرد ولی چکمه های مشکی و کیف مشکی استفاده کرد.استایلش روشن بود ولی نه تحریک آمیز!

رنگ سال

پارچه های گلدار با زمینه سرخابی

حتما لباس های گلدار با زمینه سرخابی بارها چشم شما را گرفته است. این طرح و رنگ برای لباس به ساختن یک استایل خاص و جذاب کمک می کند. همان طور که می دانید پارچه های با طرح گل انرژی زیادی القا می کند؛ حال اگر رنگ پس زمینه آن سرخابی باشد که بسیار چشمگیرتر می شود. شما می توانید برای اینکه به مجلس شادی یا یک مهمانی بروید، از یک شلوار مشکی و یک بلوز گلدار با طرح سرخابی استفاده کنید. این ترکیب خواهد توانست که باعث درخشیدن شما در جمع شود.در ضمن اینکه رنگ سال را هم در استایلتان لحاظ کردید.

رنگ سال

رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟  ترکیب سرخابی با آبی

حتما شما هم شلوار لی آبی خود را با همه رنگ ها می پوشید و ترکیبی قابل قبول می سازید. باید بگوییم که رنگ آبی در کنار سرخابی یک استایل خیره کننده برای شما خواهد ساخت. فراموش نکنید که اگر یک لباس لی با یک لباس سرخابی را همراه یکدیگر بپوشید، خودتان از این ترکیب بیشتر از هر کسی انرژی گرفته و لذت می برید. استفاده از مانتو کتی به رنگ سال با شلوار جین آبی یکی از زیباترین ترکیب هایی است که سلبریتی ها در برنامه مصاحبه های خود می پوشند. برای یک بار هم که شده این ترکیب را به کار ببرید؛ همان یک بار برای اینکه عاشقش شوید کافی است.

رنگ سال

رنگ سال    

رنگ سال را با چه اکسسوری ست کنم؟

در دنبای رنگها سرخابی برای پوستهایی با رنگ سرد مناسب تر است. البته این موضوع باعث نمیشود افرادی که رنگ پوست گرمتری دارند بیخیال استفاده از این رنگ شوندبه این افراد پیشنهاد میکنیم: «از آن به عنوان یک رنگ زنده برای تکمیل بقیه لباسهایتان لذت ببرید، مانند پوشیدن آن در قالب یک اکسسوری مثل یک جفت کفش یا کیف عالی».

علاوه بر رنگ پوست، افراد زیادی هستند که تندی این رنگ را نمی پسندند و نمی خواهند استایلی داشته باشند که بیش از حد به چشم آید. پیشنهاد متخصصان برای این افراد نیز کاربرد زیادی دارد؛ شما می توانید از اکسسوری هایی که سرخابی هستند استفاده کنید. مثل جوراب، گوشواره، دستبند، کفش، کلاه، دستکش، روسری، شال یا هر چیز دیگر.

برای مثال کیت میدلتون لباسهای بسته انتخاب میکند اما یک کلاه تند با تور وترکیب گل به رنگ سرخابی استفاده کرد تا ظاهرش شوخ وجذاب بنظر برسد.

رنگ سال

رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟

رنگ سرخابی با صورتی

البته که صورتی رنگ دوری از سرخابی نیست؛ اما می تواند به عنوان یک مکمل جذاب نیز استفاده شود. صورتی یکی از رنگ هایی است که به راحتی می تواند کنار سرخابی قرار بگیرد و استایلی خاص برای شما رقم بزند. حتی تصور آن نیز آدم را حیرت زده می کند؛ اینکه زیر یک کت رنگ سال، رنگ سرخابی یک شومیز صورتی کم رنگ تن کرده اید و شلوار و شالتان نیز به همین رنگ است. به جرات می توان گفت که این استایل از بین استایل هایی که هر روز می بینید، یکی از خاص ترین و جذاب ترین ها به شمار می رود.

رنگ سال

رنگ سرخابی با سبز

براستی که دنیای رنگها شگفت انگیز و قابل تعمیم هستند.برای داشتن ظاهری زیبا باید بدانیم رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنیم؟

شاید ترکیب دو رنگ سبز و رنگ سرخابی دور از ذهن بنظر برسد ولی در واقعیت ترکیبی بینهایت دلفزیب و جذاب است .

این ترکیب را باشکال مختلف میتوانید ست کنید.

میتوانید  یک شومیز سرخابی رنگ را با شلوار بگ سبز بپوشید وبا یک کیف دستی کوچک در یک مهمانی عصر تابستان حسابی سرزنده و جسور بنظر برسید.

ویا یک سرهمی سبز  را با یه کت کتان سرخابی رنگ ست کنید ویا حتی کت و شلوار سرخابی رنگ را با یک تاپ سبز رنگ بپوشید.

با هر لباسی که این دو رنگ را ست کنید بدانید که استایلی خاص خواهید داشت.

رنگ سال

 

رنگ سال را باچه رنگهایی ست کنیم؟طوسی و سرخابی

البته طوسی به عنوان یک رنگ خنثی کنار بسیاری از رنگ ها می نشیند. حتما شما استایل های متنوع و زیادی دیدید که با رنگ طوسی ایجاد شده اند. همچنین این رنگ کنار رنگ سرخابی به راحتی قابل ست کردن است. استفاده از یک پالتو یا مانتوی رنگ سرخابی با شلوار طوسی می تواند استایلی ساده و در عین حال شیک برای شما ایجاد کند.

رنگ سال

توجه به پالت رنگ ها باعث میشود تصور بهتر و ملموستری از ترکیب رنگها در کنار هم داشته باشید.

سرخابی کنار رنگ های پاستیلی

اگر به دنبال رنگ هایی هستید که کمتر کسی جرات امتحان آن را دارد، می توانید رنگ سرخابی را کنار رنگ های پاستیلی بنشانید.شاید این ست رنگی، جواب سوال اینکه رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟باشد.  این استایل بسیار خیره کننده خواهد بود. رنگ های پاستیلی مدت زیادی است که در دنیای مد جای خارق العاده ای برای خود باز کرده و خصوصا بین خانم ها جذابیت زیادی دارد. اگر به دنبال این هستید که رنگ سرخابی را با چیزی ست کنید، رنگ های پاستیلی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهند بود. این استایل بیشتر برای دختران جوان کاربرد دارد. شما می توانید اکسسوری ها و لباس هایی که قرار است با آن استایل بزنید را به دو رنگ سرخابی و یکی از رنگ های پاستیلی محدود کنید. در نهایت یک استایل خاص، شیک و جذاب برای خود خلق خواهید کرد.

رنگ سال

رنگ سال

استایل مونوکروم بارنگ سرخابی

اگر زیاد پیگیر دنبای مد باشید حتما می دانید که استایل مونوکروم چیست؛ با این حال در این جا برای کسانی که از آن اطلاعی ندارند دوباره این استایل را تعریف می کنیم. استایل مونوکروم به معنی استایل تک رنگ است؛ به این صورت که همه لباس ها و اکسسوری ها یک رنگ یا از رنگ های مشابه هستند. در این نوع استایل هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و فقط کافیست خانواده رنگی خاصی انتخاب کنید. برای انتخاب یک رنگ برای تمام استایل خود این را در نظر بگیرید که کدام رنگ جلوه بیشتری به چهره شما می دهد. دقت کنید که استایل مونوکروم حتما رنگ های شاد نیست و می توانید از رنگ مشکی برای استایل مونوکروم استفاده کنید. بنابراین هر یک از شما برای یک بار هم که شده در زندگی خود این استایل را خلق کرده اید.

بهتر است برای استفاده ازین استایل تا حد امکان از پارچه ها و بافتهای متفاوت استفاده کنید تا جلوه خود را دارا باشد.

رنگ سال

رنگ سال را با چه رنگهایی ست کنم؟

مانتو سرخابی کنار چه شالی خوبه؟

برای هر خانمی که به استایل خود اهمیت دهد مهم است که بداند چه روسری یا شالی به رنگ مانتو او می آید. از رنگ مشکی به عنوان شال یا روسری کنار مانتورنگ سال،رنگ سرخابی شروع می کنیم. این رنگ می تواند تندی سرخابی را به خوبی خنثی کرده و استایلی بی نظیر خلق کند. بعد از مشکی سراغ رنگ سفید می رویم که این هم با رنگ های دیگر به راحتی قابل ست کردن است. البته در انتخاب رنگ سفید برای روسری یا شال باید محتاط عمل کنید چرا که ممکن است این رنگ روی همه پوست ها جلوه خوبی نداشته باشد.

رنگ بعدی که برای ساختن یک استایل خاص با زرشکی باید بدانید، رنگ طوسی است. اگر بگوییم این رنگ پادشاه رنگ های مکمل نام دارد هیچ اغراقی نکرده ایم. حقیقت این است که طوسی کنار هر رنگ دیگری هارمونی جذابی تولید می کند. استفاده شال یا روسری طوسی روی مانتو یا پالتوی سرخابی می تواند جلوه خاصی به استایل شما دهد. همچنین این مانتو با روسری یا شال سورمه ای (طیف های رنگی آبی) جلوه بی نظیری پیدا می کند. آبی تیره، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای وبه عنوان طیف های متفاوت رنگ آبی می تواند جلوه ای خاص کنار رنگ سرخابی داشته باشد

در نازخاتون گالری میتوانید تنوع و موجودی شال و روسریها را با رنگبندی جذاب مشاهده بفرمایید

 

رنگ سال

سرخابی برای لباس شب

در اینکه رنگ های سنگین و قوی برای لباس های شبانه انتخابی عالی هستند شکی وجود ندارد. پارچه های مجلسی یا توری زیبای سرخابی جایگاه ویژه ای در روند مد سال 2023 دارند. شما می توانید لباس های شب با دامن های دنباله دار یا پلکانی خود را با این رنگ پارچه انتخاب کنید. از آنجا که رنگ سال ،رنگ سرخابی یک رنگ جسورانه به شمار می رود، با پوشیدن آن در مجالس و مهمانی ها توجه همه را به خود جلب خواهید کرد.

رنگ سال

رنگ سال

سرخابی برای رژ لب

رنگ مردم ایران غالبا گندمی یا سبزه روشن است؛ به نظر می رسد رنگ سرخابی برای رژ لب فکر خوبی باشد و به چهره شما جذابیت زیادی ببخشد. این رژ لب می تواند رنگ سال،رنگ سرخابی مفرح و جذابی را به صورت شما اضافه کند. رنگ سرخابی می تواند در آرایش شما وجود داشته باشد و ترکیبی هیجان انگیز برایتان رقم بزند. شما می توانید این رنگ را با روسری یا شالی در این طیف رنگی ست کنید و هارمونی جذابی برای چهره خود خلق کنید.

رنگ سال

رنگ سال،رنگ سرخابی برای لاک

اگر دوست دارید از رنگ سرخابی در اکسسوری خود استفاده کنید، گذاشتن این رنگ بر ناخن هایتان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. شما می توانید رنگ سرخابی روی لاک خود را با سایر اکسسوری ها مثل کیف، کفش یا دستبند خود ست کنید. همچنین ست بودن رنگ لاک با رنگ رژ لب می تواند جذابیت زیادی به شما ببخشد و چشم طرف مقابل را به خود جذب کند. حتی اگر قرار باشد این رنگ را بدون ست کردن با چیز دیگری استفاده کنید نیز جذابیت خارق العاده ای برای انگشتان شما به ارمغان می آورد؛ بیایید واقع بین باشیم: رنگ سرخابی یک رنگ پر طرفدار بین همه مردم است.

رنگ سال

رنگ سال به عنوان ژاکت

یک ژاکت کش بافت پشمی کوتاه کلاسیک را تصور کنید که رنگ سرخابی دارد. این رنگ هم با لباس های غیر رسمی و هم با لباس های رسمی و شیک عالی به نظر می رسد. به عنوان مثال شما می توانید این رنگ را در خانه و هم زیر پالتویی که با آن به یک جلسه رسمی یا مهمانی مجلل می روید نیز استفاده کنید. ژاکت های پشمی کش بافت با پارچه های پشمی کرکی تولید می شوند. شما می توانید آن را با رنگ های خنثی ست کنید و استایل جذابی برای خود بسازید.

رنگ سال

 

اگر دنبال شال و روسری های ساده که ضد چروک باشن و باکیفیت عالی حتما از محصولات ضد چروک نازخاتون بازدید داشته باشید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 محصول سبد خرید