ادامه داستان:

بله من در ایواز مشغول به کار بودم.

داستان آشنایی من با داوود سیابی (موسس فروشگاه اینترنتی ایواز) مفصل است. ولی از کار و فعالیت در ایواز و در کنار داود سیابی لذت می‌بردم. چون یکی از تجربیات جدیدم بود. که بعد از کارهای متفاوتی که قبلا انجام داده بودم مرا هیجان زده می کرد. در طی سالیانی که داشتم لیسانس می گرفتم در رشته فنی و مهندسی و یا در شغل های قبلی که داشتم هیچ موقع فکر نمیکردم فعالیت در یک فروشگاه اینترنتی برام اینقدر جالب باشه. در حدی که قید لیسانس مدرک تحصیلی که به سختی گرفته بودن رو بزنم. و به این صورت وارد بازار کار بشم.

تصمیم:

اما یادم نمی رود روزی که تصمیم عجیبی گرفتم.

تصمیم گرفتم تمام چیزایی که براش جنگیده بودم و تمام وابستگی ها و خاطراتم در ایواز رو رها کنم. برنامه ای نداشتم ولی میدونستم که این تصمیم درستی است. و باید استارت یک برند جدید را برای خودم بزنم. طی چند روز برگشتم به شهر خودم. برگشتم به اصفهان شهر نجف آباد.

با مقدار پولی که قرض کردم و پس انداز خودم یک فروشگاه کوچک در یکی از پاساژهای نجف آباد گرفتم. و استارت کار خودم رو در صنف پوشاک به صورت حضوری و اینترنتی زدم. بعد چند سال که به صورت شبانه روزی تلاش کردم و فروشگاه نازخاتون را به اینجا رسوندم. به نتیجه مهمی دست پیدا کردم.

به این نتیجه رسیدم که زنان و دختران سرزمینم به چیز مهمتری جز پوشاک نیاز دارند.

شاید پوشاک برای آنها در وهله اول حکم پوشش را داشته باشد. اما همین پوشاک میتونه باعث حس و حال خوب دختران و زنان سرزمینم باشه. وقتی زنان و سرزمینم حس و حال خوبی داشته باشند, این حال خوب به جامعه برمیگردد. و باعث می شود که جامعه رشد کند. به همین خاطر من با همکاران سخت کوشم در نازخاتون تلاش می‌کنیم قبل از اینکه محصولی را بفروشیم با آموزش هایی که در زمینه مد و فشن و راهنمایی های اصولی در زمینه پوشاک تفاوت و در ظاهر و حس حال شما ایجاد کنیم.

به نظر ما پوشاک قبل از اینکه پوشش ایجاد کند باید حس و حال متفاوتی برای فردی که از آن استفاده می‌کند و بقیه افراد ایجاد کند. همواره برای بهتر شدن و حس خوب برای شما تلاش خواهیم کرد.

کاوه جعفری(موسس فروشگاه اینترنتی نازخاتون)