وبلاگ

استایل های پاییزه

 

استایل های شیک پاییزه برای بانوان

استایل پاییزه

لباس های مناسب استایل پاییزه

 

امروز قراره با انواع لباس های و رنگ های سرد و گرم جهت داستن انواع استایل های پاییزه اشنا بشید.

پاییز را می توان زیباترین فصل از نظر رنگ شناسی دانست چرا که در این فصل طبیعت دارای انواع رنگ ها بوده و به هر طرف که نگاه شود می توان رنگ های گرم و انرژی بخش زیادی را در کنار همدیگر دید. به همین دلیل می توان گفت برای طراحان لباس و فشن دیزاینرها نیز این فصل دارای اهمیت بسیاری بوده و تلاش خود را می کنند تا بهترین استایل های پاییزی را برای افراد در این فصل طراحی کنند. درواقع با توجه به همین نکته است که می توان ادعا نمود اگر میان افراد نظر سنجی شود و از آن ها پرسیده شود که لباس های کدام فصل از دیگر فصل ها زیباتر است اکثر آن ها در جواب «لباس های فصل پاییز» را در جواب می گویند.

 

نکات تاثیرگذار در انتخاب استایل های پاییزی

  • استفاده از رنگ در استایل های پاییزه

مهمترین نکته ای که در استایل های پاییزی باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ مناسب است. هماطنور که گفته شد پاییز فضل رنگ هاست و استایل های پاییزی نیست حداقل یک رنگ زنده و تاثیرگذار باید داشته باشند. برای مثال اگر شما سرتاسر تیپتان به رنگ مشکی می باشد. بهتر است که یک کیف، شالگردن و یا پالتوی رنگی داشته باشید.

  • استفاده از بوت و نیم بوت در استایل های پاییزه

بوت ها و نیم بوت ها را می توان بخش جدانشدنی از استایل های پاییزی بانوان دانست. این کفش ها که مخصوص فصل باران و سرما طراحی می شوند. می توانند بدون هیچ تلاشی استایل را شما بسیار شیک و تاثیر گذار کنند به طوری که حتی خودتان نیز از دیدن استایل خود لذت ببرید. سبک های مختلف و طرح های گوناگونی از بوت ها و نیم بوت ها در بازار وجود دارد که شما باید در انتخاب آن ها به سبک پوشش و نوع استایلی که دارید دقت کنید.

نیم بوت در استایل پاییزه

بوت در استایل پاییزه

  • وست، هودی و پافر

وست ها، هودی ها و پافرها را می توان از انواع لباس های محبوب پاییز دانست. که در کمد هر خانمی می توان انواع آن ها را مشاهده نمود. از آنجایی که وست ها و پافرها بدون آستین می باشند می توان به راحتی آن ها را با انواع هودی ها ست کرد و استفاده نمود. وست ها دارای تنوع زیادی بوده به طوری که هم می توان استایل های شیک اداری و به اصطلاح خانمانه با آن ها ایجاد نمود و هم می توان استایل های راحتی و دوستانه با آن ها ساخت.

هودی در استایل پاییزه

 

  • بلوزهای یقه اسکی

بدون شک همه موافقند که بلوزهای یقه اسکی از جذاب ترین نوع لباس های پاییزه می باشند. پوشیدن این بلوزها زیر کت ها، بارونی ها و پالتوها می تواند بسیار تاثیرگذار و جذاب جلوه کرده و استایل شما را بسیار شیک تر کند. در ایران اصولا افراد این بلوزها را با کلاه پوشیده و دیگر از شال و روسری برای تکمیل استایل خود استفاده نمی کنند.

  • و …
  • بلوز یقه اسکی استایل های پاییزه

 

انواع رنگ های پاییزه و استفاده از آن ها به شکل های مختلف در استایل بانوان

  • نارنجی

بدون اغراق می توان ادعا کرد که رنگ نارنجی و انواع طیف های آن از پرطرفدارترین رنگ های پاییزی می باشند. این رنگ یادآور برگ درختان در پاییز بوده و به راحتی با دیگر رنگ های پاییزی ست می شود و هارمونی ایجاد می کند.

    • پلیور بافت نارنجی

پلیورها و پیرهن های بافت نارنجی از محبوب ترین قسمت های استایل یک ست نارنجی برای خانم ها هستند. پلیورهای نارنجی را می توان با شلوار جین و به طور کلی شلوار آبی نفتی و یا آبی کاربنی ترکیب نمود. و استایلی خیره کننده به وجود آورد. همچنین این پلیورها با شلوارهای کرمی و توسی و سبز نیز هماهنگی زیادی می توانند ایجاد کنند. نقطه تفاوت رنگ سبز و آبی در انتخاب شلوار برای پلیورهای نارنجی و یا رنگ کرمی و توسی و مشکی این است. که شما استایل های خیره کننده و زنده را بیشتر می پسندید و یا طرفدار استایل های شیک و کژوال هستید.

به صورت کلی پلیور ها در فصل پاییز میتونن استایل جذاب تری بسازند. به دلیل اینکه میشه بدون کاپسن هم استفاده کرد و این حرکت باعث میشه رنگهای جذابشان در بین انبوهی از کاپشن ها یا مانتو های تیره یک استایل پاییزی خاص از ما بسازند.

 

پلیور نارنجی پلیور بافت نارنجی پلیور در استایل های پاییزه

  • کیف نارنجی

استفاده از کیف نارنجی کمی جسارت می خواهد. چرا که بدون شک این کیف نگاه همگان را به دنبال استایل شما می کشاند. و با توجه به این نکته باید حتما دقت کنید که از این کیف در چه ترکیب رنگی استفاده می کنید. زیرا هم می تواند صدای تحسین افراد را برای استایل شما بلند کند و هم می تواند شما را عجیب و غریب جلوه دهد. بهترین استفاده از این کیف ها در کنار لباس های مشکی، سفید و کرمی می باشد. چرا که بدون شک به هر طیفی از آن ها می آید اما شما به طور جسورانه می توانید در کنار لباس های آبی و سبز و زرشکی نیز از آن بهره ببرید.

کیف نارنجی در استایل های پاییزه کیف و استایل نارنجی

  • هودی نارنجی

هودی ها را می توان بدون اغراق محبوب ترین و پر استفاده ترین لباس پاییزه دانست. این نوع لباس هم میان بانوان و هم آقایان در تمامی سنین طرفدار دارد. استایل هایی که با هودی کامل می شود اکثرا استایل های خیابانی نامیده می شوند. چرا که راحتی خاصی را به فردی که آن را پوشیده است می دهد. از آنجایی که نارنجی رنگ محبوب پاییز بوده هودی های به این رنگ هم محبوبیت زیادی داشته که اکثرا افراد آن را جین آبی، مشکی و یا شلوارهای کتان سفید ست می کنند.

از جمله موارد دیگری که به رنگ نارنجی در استایل های پاییزه کاربرد دارند. می توان به بارونی نارنجی، کت نارنجی، کاپشن نارنجی و همچنین شالگردن و کلاه نارنجی اشاره نمود.

  • سبز

رنگ سبز طیف های گسترده ای داشته که همگی آن ها در فصل پاییز و استایل های پاییزی کابرد دارند. اما سبز تیره و سبز زیتونی را می توان از پر طرفدارترین طیف های سبز در استایل های پاییزی مشاهده نمود.

  • کت

کت ها و پیراهن های پاییزه ی سبز رنگ در استایل های پاییزی طرفداران زیادی دارند. کافی است شما یه کت سبز کمرنگ با جین روشن و پلیور سفید بپوشید تا چشم همه را به استایل خود خیره کنید. همچنین کت های سبز تیره با شلوار کرمی و مشکی همیشه نتیجه بخش بوده و استایلی شیک را برای شما ایجاد می کند. ترکیب کت سبز با شلوار آجری نیز از ترکیب های هنری و جذاب استایل های پاییزی می باشد.

دقت داشته باشید که رنگ سبز در فصل پاییز یک استایل متفاوت و خاصی به شما میدهد. پس اگر دنیال یک استایل متعدل هستید از رنگهای خنثی مثل طوسی و مشکی و کرم استفاده کنید. حتی رنگ شتری و رنگ اجری هم پیشنهاد خوبی است.

کت کبریتی پاییزه کت پاییزی در استایل های پاییزی کت

 

 

مانتو کتی مناسب پاییز>مانتو کتی شنل

 

 

  • پالتو

کمد هر خانمی به یک پالتو و یا کاپشن سبز نیاز دارد. و تفاوتی ندارد که سبز روشن، زیتونی، ارتشی و یا تیره می باشد. به هر حال شما می توانید با داشتن یک پالتوی سبز به راحتی آن را با دیگر بافت ها و لباس های زمستونی خود ست کرده و استایلی تاثیرگذار داشته باشید. پالتوهای بلند سبز رنگ را بدون اغراق می توان از ترندهای استایل های پاییزی در سرتاسر دنیا معرفی نمود.

از جمله ی دیگر عناصری که در استایل های پاییزی می توان به رنگ سبز استفاده نمود. می توان به پلیورها، هودی، کیف، شلوار، کلاه و … اشاره نمود که تمامی این موارد به خوبی با دیگر رنگ های پاییزی هماهنگ شده و استایل شیکی را برای شما ایجاد می کنند.

استایل های پاییزه پالتو سبز

  • کرمی

کرمی را می توان یکی از رنگ های نسبتا خنثی دانست. که به خوبی با تمامی رنگ ها ست شده و ترکیب های به اصطلاح نود و شیکی را می سازد. امروزه سلیقه ی عموم مردم به سمت استفاده از این رنگ در استایل های خود رفته که همین نکته سبب محبوبیت بیشتر و بیشتر رنگ کرمی شده است.

  • شلوار

شلوارهای کرمی رنگ در کنار شلوارهای جین و مشکی از محبوب ترین شلوارها می باشند. این رنگ شلوار امروزه حتی در شلوارهای استایل های خیابانی مانند شلوار اسلش و بگ و … هم مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که به خوبی با هر نوع تیپی هماهنگ است. اگر شما استایل شیک و اداری پاییزه می زنید شلوارهای کرمی می توانند مناسبتان باشند. و اگر شما تیپ های راحت مانند شلوار و هودی و کتونی سلیقه تان است نیز این شلوارها به خوبی می توانند به کمک شما بیایند.

شلوار کرمی در استایل های پاییزه شلوار

  • کت و بارانی

بارانی ها از جمله لباس هایی می باشند که دقیقا مناسب فصل پاییز طراحی شده اند. همانطور که از نام آن ها مشخص است نوعی لباس است که در مقابل باران مقاوم بوده و باعث خیس نشدن فرد می شود. بارانی های بارانی به ویژه بارانی های بلند در میان خانم های شیک پوش طرفداران بسیاری دارد. چرا که می توان آن را با شلوار مشکی، شلوار زرشکی، شلوار سبز و حتی شلوار کرمی ست نمود و استایلی زیبا ساخت. به طور کلی با استفاده از بارانی ها و کت های کرمی رنگ می توان تیپ های کژوال زیادی را طراحی نمود و استفاده کرد و تاثیری جذاب روی افراد گذاشت.

  • پافر

امروزه پافرها در کنار هودی ها از محبوب ترین نوع لباس های پاییزی شده اند به طوری که هر فرد حداقل یک پافر تهیه کرده و در کمد لباس های خود قرار داده است. با توجه به اینکه پافرها بسیار کاربردی می باشند اغلب افراد به دنبال رنگی برای آن می باشند که بتوانند به راحتی با انواع رنگ ها ست کنند و رنگ کرمی نیز یکی از جمله ی همین رنگ هاست. می توان پافرهای کرمی را به خوبی با هودی ها و پلیورهایی با انواع رنگ ها از نارنجی و آبی تا بنفش و زرشکی و … ست کرد و استایلی زیبا و خیره کننده زد.

می توان ادعا نمود که رنگ کرمی بسیار کاربردی بوده به طوری که در تمامی عناصر پوششی از کفش و کیف تا شال و کلاه و لباس و … می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

  • شتری

شتری از رنگ های محبوب بانوان برای پالتو و کت می باشد. درواقع می توان ادعا کرد که هیچ رنگی در پاییز برای پالتو به اندازه ی شتری طرفدار ندارد. این رنگ همچنین به خوبی با سفید، مشکی و کرمی ست شده و استایل هایی زیبا را می سازد. از جمله استایل های محبوب پاییزی می توان به ترکیب جین آبی یا مشکی، نیم بوت مشکی یا شتری، پلیور بافت و یا بلوز یقه اسکی مشکی و سفید و پالتوی شتری می باشد.

رنگ های دیگری مانند رنگ زرد، رنگ زرشکی، رنگ قهوه ای و … نیز در استایل های پاییزی بسیار پر طرفدار بوده و کاربرد زیادی دارند. این رنگ ها را نیز می توان به خوبی به صورت های مختلف در کیف، بوت و نیم بوت، کت ، بارانی و پافر، پالتو و کاپشن و شلوار و … استفاده نمود.

  • و …

 

ترکیب رنگ های سرد و گرم در استایل های پاییزی

بیشترین رنگ سردی که در فصل پاییز از آن استفاده می شود رنگ آبی می باشد که آن هم به دلیل وجود کت ها و شلوارهای جین روشن می باشد. این کت ها و شلوارها به راحتی با تمامی رنگ ها از سفید و مشکی و کرمی و توسی که خنثی می باشند تا نارنجی و قهوه ای و شتری و زرشکی و دیگر رنگ ها هماهنگ شده و تیپ ها و استایل هایی زیبا را پدید می آورند. این جین ها همچنین با بوت های مشکی به شدت جذاب شده به طوری که یکی از ترندهای استایل های پاییزی در سرتاسر دنیا می باشند و استایلیست ها بسیار از آن استفاده می کنند.

رنگ سرد و گرم رنگ های گرم در استایل های پاییزه

 

دلایل محبوبیت رنگ های گرم در استایل های پاییزی

در سرتاسر دنیا و حتی در کشور ایران و چهارچوب های مخصوص خودش سلیقه ی کلی افراد در ست کردن لباس های پاییزی به گونه ای است که این فصل را رنگی رنگی ترین فصل سال در پوشش کرده است. این نیز به این دلیل است که طراحان در طراحی های خود از طبیعت الهام گرفته و تلاش می کنند تا افراد در خیابان ها نیز جزیی از طبیعت اطراف به شمار رفته و همرنگ و همسوی آن باشند و از آنجایی که رنگ های طبیعت در فصل پاییز اغلب رنگ هایی گرم بوده استایل های پاییزی نیز دارای رنگ های گرمی که در این مقاله به آن ها نیز اشاره شد می باشند. می توان گفت رنگ های گرم طبیعت در این فصل دلیل محبوبیت رنگ های گرم در استایل های پاییزی می باشد.

 

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله گفته شد پاییز فصل رنگ ها و انرژی هاست به طوری که در این فصل به هر طرف نگاه شود می توان رنگ هایی را در کنار رنگ هایی دیگر دید و همین نکته الهام بخش طراحان لباس در طراحی لباس های پاییزه شده است. از طرفی این فصل را می توان فصل دوست دارن فشن دانست چرا که می توان استایل های مختلف بسیاری را با انواع لباس ها ایجاد کرده و مورد استفاده قرار داد.

استایل های پاییزی

21 گزینه طلایی برای استایل

لازمه داشتن یه استایل خاص اینه که با انواع استایل ها اشنا باشید و بتونید لباس های خودتون رو برای یک استایل خاص انتخاب کنید.

برای مثال برای داشتن یک استایل کژوال نمی تونید از یک کت رسمی استفاده کنید.

اگر دوست دارید با 21 استایل جذاب مناسب بانوان اشنا بشید فرم رو پرکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 محصول سبد خرید